امروز پنج شنبه  ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۱/۰۱/۰۲- ۱۲:۳۷ - مشاهده: ۱۷۴

پیام نوروزی کارکنان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

پیام نوروزی کارکنان بخش کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

به نام خداوند بهارآفرین

 

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

 

هموطنان گرامی،

ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور؛

 

آفتاب نوروز 1401 به زودی از فراز دماوند راست قامت بر بلندای ایران اسلامی تابیدن خواهد گرفت و  بهار خجسته و سالی نو در قرن نو را برای کشور عزیزمان به ارمغان خواهد آورد. میلیون‌ها نفر در ایران این زایش زمان که پیام آور امید و زندگانی است را جشن می گیرند و میلیون‌ها نفر از هموطنان عزیزمان در سراسر جهان در پیوند با سرزمین پر افتخار ایران عزیز، سفره هفت سین در قدم نوروز می گسترانند و جای جای گیتی را آذین بند قدم های گل افشان عمو نوروز می کنند.

ما به عنوان خدمتگزاران هموطنان عزیز از جمله ایرانیان خارج از  کشور افتخار داریم رایحه خوش نوروز و عطر وطن را در گیشه های کنسولی نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در جای جای کره زمین تقدیم قدوم شما عزیزان کنیم. امیدواریم در سرزمینهای دور و نزدیک، مهر وطن را برای قلب های تپنده شما به ارمغان بیاوریم.

ما همه ساله در این مناسبت خجسته تجدید پیمان می کنیم که بر عهد خود برای انجام وظیفه و حمایت از هموطنان عزیزمان در سالی که پیش رو داریم ثابت قدم بمانیم. نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور خانه امید همه ایرانیان هستند و ما خدمتگزاران بخش کنسولی افتخار داریم تا با تکیه بر تجارب خود و با بهره گیری از فن آوری‌های نوین و دانش روز در سال نو پذیرای قدم های شما عزیزان باشیم. بار دیگر با اغتنام فرصت برای شما سلامتی و آرامش و برای وطن عزیزمان امنیت، برکت و شکوه آرزومندیم.

  

           با احترام

کارکنان بخش کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما